Livrarea comenzilor

Cine va livra produsele comandate?

Produsele comandate se livreaza in toata tara prin curierat rapid – TNT.

Cat ma costa expedierea?

Costul de expediere pentru orice produs prezent pe Optiparts include TVA si este calculat in urmatorul mod:

  • 1 kg: 13 RON
  • 1 – 5 kg: 16 RON
  • 5 – 10 kg: 19 RON
  • 10 – 15 kg: 25 RON
  • 15 – 20 kg: 28 RON
  • 20 kg + : 28 RON + 1 RON/kg extra

Cand se proceseaza comenzile?

Comenzile inregistrate pe Optiparts se proceseaza in fiecare zi de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 17.00. Comenzile primite in intervalul Vineri ora 17.00 pana Luni ora 09.00, precum si ce din zilele de Sarbatori Legale, vor fi verificate si trimise dupa acest interval.

Cand se trimit comenzile?

Comenzile vor fi expediate catre clienti numai dupa ce vor fi confirmate telefonic de catre un operator Optiparts.

In cat timp ajunge comanda de la confirmarea ei de catre un operator Optiparts?

Termenul de livrare este de 24h – 48h si poate varia in functie de locatia dvs. Veti fi notificat telefonic sau prin sms cand se va livra coletul.

Ce se intampla daca nu sunt la adresa mentionata in momentul cand se livreaza comanda?

In cazurile in care nu veti fi gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari.

Ce se intampla daca data de livrare estimata a trecut si inca nu am primit comanda?

Daca nu ati primit comanda, va rog sa semnalati acest lucru la numarul de telefon 0725 006 100 sau prin email la shop@optiparts.ro.

Ce trebuie sa stiu cand platesc ramburs la ridicarea produselor?

In cazul livrarii prin metoda de plata Ramburs, plata se face in lei, integral, catre comisionarul care efectueaza livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. Nu se percep alta taxe.

Cand si cum primesc factura fiscala?

Factura fiscala se livreaza odata cu produsele, in colet.

Am primit coletul avariat/desigilat. Ce trebuie sa fac?

In cazul in care constatati ca pachetul dvs. a sosit avariat sau desigilat, va rugam sa-l refuzati (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numarul de telefon 0725 006 100.